top of page

Ett avslut och en ny början


Nu är jag inne på sista veckan med Les Miserables på Wermland opera. Det känns otroligt vemodigt att lämna projektet, och framförallt människorna, men det ska också bli spännande att se vad som händer framöver. Jag har varit involverad i Les Mis sedan oktober på maskavdelningen, och under våren har jag kört alla föreställningar som scentekniker. När man jobbar så länge med ett projekt blir det en stor del av ens liv, och det kommer att kännas tomt när kvällarna inte spelas spenderas på teatern.

Samtidigt känns det skönt. Hur roligt det än är har jag haft svårt att ha ett normalt socialt liv när jag jobbar samtidigt som alla andra är lediga. Framöver kommer jag att hålla mer "normala" arbetstider och jobba mer fritt hemifrån med producentarbete och en del webbdesign. Jag har inte jobbat med webb utanför skolan förut, så det ska bli väldigt spännande att se var det leder. Jag har också några konstnärliga projekt på gång som jag tyvärr inte kan avslöja särskilt mycket om i nuläget.

Utvalda inlägg
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page